Последни новини
Покана за редовно заседание на Общински съвет Мирково, което ще се проведе на 27.03.2025
На 27.03.2025 г. /вторник/ от 14:00 часа, на основание чл. 23, ал. 4, т. 1 от Закона за местно самоуправление и местна администрация (ЗМСМА), чл. 16, ал. 1, т. 1 от Правилника за организацията и дейността на Общински съвет Мирково (ПОДОСМ) и във връзка с чл. 65, ал. 2 от ПОДОСМ в заседателна зала № 1, в сградата на Общинска администрация Мирково, ще се проведе 19-то редовно заседание на Общински съвет Мирково
Седмица на отворените врати - профилактика и диагностика на туберкулоза.
ОБЩИНА МИРКОВО, СОФИЙСКА ОБЛАСТ
2086 с. Мирково, ул. “Александър Стамболийски” №35, тел. 07182/2286, e’mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
СЪОБЩЕНИЕ:
УВАЖАЕМИ ЖИТЕЛИ НА ОБЩИНА МИРКОВО,
По инициатива на Министерство на здравеопазването и Регионална здравна инспекция – Софийска област /писмо с изх. № 03-96-1/17.03.2025 г./ ще се проведе „Седмица на отворените врати“ за профилактика и диагностика на туберкулоза.
През тази година инициативите по повод световния ден за борба с туберкулозата ще се проведат под мотото: „Да! Ние можем да спрем туберкулозата! „Ангажименти, инвестиции, резултати!“
Целта на инициативата е да се даде възможност на всеки, без значение дали е осигурен или не, за достъп до безплатен консултативен преглед за туберкулоза.
Във връзка с това, в периода 24–28.03.2025г.в СБАЛПФЗ гр. София, бул. „Сливница“ № 309 в дните понеделник, вторник и петък от 10.00ч. до 13.00ч. ще се проведе „Седмица на отворените врати“, където след попълване на анонимна анкетна карта и при установен риск от заболяване ще се извърши консултация от лекар и изследване за туберкулоза (проба Манту) и други тестове по преценка.
За допълнителна информация и записване за консултация, всеки желаещ може да се обади на тел.: 02/9312353 – Регистратура на СБАЛПФЗ – София – област.
За допълнителна информация от РЗИ – Софийска област може да се свържете с дирекция Надзор на заразните болести на на тел.: 02/8078759.
Заповеди одобрение и допускане на изменение ПУП
Заповеди РД-49 за село Смолско, РД-50 за село Мирково и РД-51 за село Бенковски одобрение и допускане на изменение ПУП
Съобщение промени в Наредба за определяне размера на местните данъци
ОБЩИНСКИ СЪВЕТ МИРКОВО, СОФИЙСКА ОБЛАСТ
2086 с. Мирково, ул. “Александър Стамболийски” №35, тел. 07182/2286, e-mail: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите.
СЪОБЩЕНИЕ
по чл. 26, ал.2 иал.3 от Закон за нормативните актове, във връзка с чл. 80 от АПК
ОТНОСНО: Започване на производство за Изменение на Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на община Мирково
На основание чл. 26, ал. 2 и ал. 3 от Закон за нормативните актове, във връзка с чл. 80 от АПК се уведомяват всички заинтересовани лица, че е започнало административно производство за Изменение на Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на община Мирково, след спазване на процедурата за приемане на нормативни актове по АПК и ЗНА.
На основание чл. 26, ал. 2 от Закона за нормативните актове Община Мирково уведомява заинтересованите лица, че открива процедура за Изменение на Наредба за определяне размера на местните данъци на територията на община Мирково, след спазване на процедурата за приемане на нормативни актове по АПК и ЗНА и предоставя 30 – дневен срок, считано от 11.03.2025г. за депозиране на писмени предложения и становища по настоящия проект. Предложенията могат да бъдат депозирани в деловодството на община Мирково.
НИКОЛИНА ХРИСТОВА
ПРЕДСЕДАТЕЛ НА ОБЩИНСКИ СЪВЕТ МИРКОВО
Обявление за провеждане на конкурс за държавен служител
Обявление за провеждане на конкурс за държавен служител, на основание чл. 14 от Наредба за провеждане на конкурсите и подбора при мобилност на държавните служители и Заповед № РД-47 от дата 10.03.2025 г. на Кмета на Община Мирково.
Заявление за участие в конкурс по чл. 17, ал. 2 от НПКПМД
Примерна Декларация за участие в конкурс по чл. 17, ал. 3, т. 1 от НПКПМД